środa, 4 kwietnia 2012

Przerobiona torebka + kolczyki

Hello:) Co tam ? Jak mija wieczór? Mi wprost cudooownie....:D Dziś przedstawiam wam pierwszą z moich wieeelu prac , a dokładniej torebkę. Dodam tylko ze kiedy pierwszy raz ją zobaczyłam to naprawdę mi się nie podobała i z chęcią bym ją wyrzuciła gdyby nie moja skrywana vena , która ni stąd ni zowąd pojawia się w najmniej niespodziewanym momencie...
 Nie napracowałam się na nią tak bardzo .. Tylko wszyłam inny materiał w środku ale sama stwierdzam ze teraz podoba mi się o wiele bardziej niż przedtem..Oto ona:
 I MOJA skromna przeróbka...:
A teraz moje kolczyki.: (Zrobiłam z wysuszonej cytrynki);

Mam Nadzieję ,ze wam również się podobają.. A jutro.. Bluzka z namalowanym sercem:)
Życzę wam tak dobrego humoru jaki mam i ja .. Pamiętajmy.. mamy już wolne!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz